עו"ד דבורין: "גודעים לראה"מ את הרגליים והידיים לפני ההכרעה ואיש לא קם"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד דבורין: "גודעים לראה"מ את הרגליים והידיים לפני ההכרעה ואיש לא קם"

    עו"ד של הליכוד מיכאל דבורין בריאיון סוער ל'מהדורה המרכזית' תקף את התנהלות המשטרה והפרקליטות במסע כנגד ראש הממשלה: "כל מה שהם רוצים זה לעשות 'פישינג' להשיג מידע נוסף, זה משאת חייהם. נראה לך שלמישהו שם אכפת מהטרדת עד?" | כשאהוד ברק השתלח בחןומרה ביועמ"ש, מישהו החרים לברק את זה הפלאפון?

    צילום: פלאש 90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועמ"ש של קמפיין הליכוד של עו"ד מיכאל דבורין התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לסערת הציבורית כנגד הפרקליטות והמשטרה לאחר ההחרמה הבריונית של הפלאפונים האישיים של מקורבי ויועצי ראש הממשלה: "מדובר באירוע חד פעמי של באמצע בחירות שהוא עניין של טעם, או פחות טעם אצל מישהו אחר, אבל מכאן זו עילה לרדוף את מקורבי ראש הממשלה ולהחרים את הפלאפונים האישיים? כל מה שהם רוצים זה לעשות 'פישינג' להשיג מידע נוסף, זה משאת חייהם. נראה לך שלמישהו שם אכפת מהטרדת עד?".

    עו"ד דבורין מתאר את מסע הרדיפה האישי כניסיון להלך אימים, "לקוחות שלי התלוננו על הטרדות עד חמורות וקשות והמשטרה בכלל לא התייחסה. יש כאן ניסיון להפחיד את מקורבי ראש הממשלה וגם להלך אימים על ראש הממשלה בעצמו. לקראת הצגת ההכרעות בתיקי ראש הממשלה".

    הכעס מורגש מאוד בקולו של דוברין ששואל, "למה המשטרה לא עשתה את זה לפני חודשיים שזה קרה. העד עצמו אמר שהוא לא הוטרד מהאירוע. שאני הגשתי תלונה על השתלחות קשה והעלבה של אהוד ברק כנגד היועמ"ש, מישהו החרים לברק את זה הפלאפון? מישהו הזמין אותו לחקירה? מי יכול לחיות במדינה כזאת?".

    דבורין סיפר על לקוח שלו קצין בכיר במשטרה שסיפר מה קורה בפנים ואת ההתנהלות השערורייתית בתוך כותלי המשטרה על פי עדותו, "גיא ניר סיפר בכנסת שבמשטרת ישראל משתמשים בכוח בצורה מופרזת. רואים שראש הממשלה הרגליים והידיים שלו נגדעות ואף אחד לא קם. והכל בזכות השרירות והכוח, אותי זה מאוד מפחיד".

    ניר הירשמן פעיל קבוצת "הליכודניקים החדשים" התראיין גם הוא למהדורה, וסיפר על קמפיין חוצות שיעלה מטעמם ויקרא לליכוד לוותר על גוש הימין, "אנחנו הצבענו לליכוד בלבד ולא לגוש" הוא אומר בריאיון בניסיון להשפיע על ראש הממשלה לוותר על בלוק 55 וללכת למשא ומתן מול כחול לבן ולהקים ממשלה בראשות הליכוד.

    יש לציין כי בחלקים נרחבים בליכוד מתנערים מקבוצת "הליכודניקים החדשים" ומכנים אותם כמסתננים מהשמאל. לטענתם עצם הוויתור על הגוש, יעמיד את הליכוד בחולשה מול כחול לבן וזה אינטרס מובהק של כחול לבן ונוגד את אינטרס הימין.

     



    0 תגובות